Inarilaista elämää-asukaslehti 1/2024 jaetaan jokaiseen kotiin - luettavissa myös digiversiona

19.06.2024

Inarilaista elämää-asukaslehden pääset lukemaan tästä linkistä: Inarilaista elämää - asukaslehti

Inarin kunta haluaa tavoittaa jokaisen kodin ja kertoa ajankohtaisista asioista kunnassa. Asukaslehti jaetaan julkisena tiedotteena Inarin kunnassa jokaiseen kotiin (19.6.alkaen)  ja lehti on luettavissa myös digilehtenä tässä osoitteessa: www.inari.fi/asukaslehti2024

Tässä numerossa kerromme mm. Inarin kunnan arvoista ja tavoitteista,  (kuntastrategia 2030 on valmistunut!),  eläinlääkärien remonttikuulumiset, Inarin kirkonkylän koulun valmistumisesta syyslukukaudelle, monitoimitalo Kuulaan uudesta elämästä, yritys- ja kehittämispalveluista ja mm. ympäristörakentamisen uusista kohteista. Inarin kirkonkylän kuntoportaisiin tulee hikitakuu, Männikön ja perhepuiston laavut tulistelupaikkoineen palvelevat kaikkia. Pidetään ne hyvässä kunnossa yhdessä!  Joko olet käynyt tervehtimässä perhepuistossa ahkeria lampaitamme? Tai varannut Inariviikot omaan kesäkalenteriisi? Silloin kannattaa olla Inarissa, tänne tulee kaikki!

Mitäs mieltä olet lehden aiheista ja ilmeestä? Mistä aiheista haluaisit lukea seuraavasta asukaslehdestä?

Palautetta pääset antamaan kotisivujemme palautelomakkeen kautta: www.inari.fi/palaute

Lisätietoja lehdestä:

Anne-Marie Kalla